tiistai 13. maaliskuuta 2012

Who´s the boss around here?

Viime kädessä sanat itse tekevät päätöksen siitä, mitkä valikoituvat mihinkin tehtävään;
kuka juoksee eturintamassa, kuka jää turvaamaan selustaa ja kuka huolehtii muonavarastosta?

Sanat määräävät tahdin; mars-si-taan-ko so-ti-laal-li-ses-sa ryt-mis-sä,     madellaanko     nautinnollisen    hitaasti     vai kirmataankokiljuen?

Viime kädessä sanat vievät ja minä vikisen.

Minä olen väline. Minä olen kynä. Minä olen paperi.

----Minä olen mukulakivinen polku kahden maailman välillä.----


Who´s the boss around here? There is no queation about it; I declare my defeat with my head held high (or at least halfway). I proudly do what I´m told and work my ass off.

2 kommenttia:

  1. Tuttu tunne toisinaan, toden totta kerrassaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hetkellisesti saatan kuvitella määrääväni, olevani johdossa..mutta sitten sanat palauttavat minut takaisin maantasalle, jonne kuulun. Joskus on vain osattava luopua vallasta.

      Poista

Kiitos sanoistanne.